کابینت سفید رنگ با چه رنگی ست می شود؟

کابینت سفید رنگ با چه رنگی ست می شود؟

کابینت سفید با چه رنگی ست می شود؟ ممکن است این سوال برای شماهم پیش آمده باشد.

آشپزخانه بخش مهمی از هر خانه است و اکثر بانوان رویای آشپزی در یک آشپزخانه لوکس را دارند و بسیار به چیدمان و زیبایی آن اهمیت می دهند، که این رویا تنها با داشتن یک کابینت لوکس و با کیفیت محقق نمی شود.

بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی عقیده دارند که رنگ ها کلید اصلی در زیبایی آشپزخانه می باشند، که با تسلط بر رنگ ها میتوان یک آشپزخانه جذاب داشت. رنگ سفید از زیبا ترین و محبوب ترین رنگ های کابینت بین بانوان خوش ذوق است. چون نه تنها از مد نمی افتد، بلکه  باعث وسیع تر نشان دادن فضای آشپزخانه می شود.

سوالی که مطرح می شود این است که کابینت سفید با چه رنگی ست می شود؟ در ادامه این مقاله ترکیبات رنگی جذابی را معرفی کرده ایم که می توان در کنار رنگ سفید از آن ها بهره برد؛ پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید .

مزایای داشتن کابینت سفید

بدون شک مزایای کابینت های سفید، این کابینت ها را در بین طراحان محبوب کرده برخی از این مزایا شامل موارد زیر است:


۱.کابینت سفید برخلاف کابینت تیره رد انگشتان و لک هارا کمتر نشان می دهد و کمتر نیاز به تمیزکاری دارد.
۲.این رنگ فضای منزل و آشپزخانه را مدرن و کلاسیک تر می کند.
۳.کابینت سفید باعث می شود فضای کوچک آشپزخانه شما بزرگ ترو دلبازتر و حتی رو شن تر دیده شود.

بهترین رنگ برای ست کردن با کابینت سفید

بهترین رنگ هایی که می توانید آن هارا با کابینت رنگ سفید تلفیق کنید عبارت اند از :


۱.کابینت طوسی – سفید


یکی از زیباترین و پر طرفدار ترین رنگ های کابینت،طوسی سفید است؛ زیرا امروزه در آشپزخانه های مدرن رنگ های جیغ جذابیت زیادی ندارند و این ترکیب کابینت سفید طوسی بسیارچشم نواز است و با سبک های کلاسیک و مدرن همخوانی دارد. ترکیب رنگ سفید و طوسی ترکیبی آرامش بخش و رمانتیک است که نور را به خوبی منعکس می کند و این دلیل محبوبیت زیاد این رنگ است.

۲.کابینت طلایی – سفید


اگر شما به دنبال ظاهری تجملاتی و لوکس هستید پیشنهاد دکوراما به شما رنگ سفید و طلایی است. رنگ طلایی که نمادی از تجمل و زرق و برق است؛ در کنار رنگ سفید خیلی زیباتر می شود و هارمونی شیک و زیبایی خلق می کند.
راستی این ترکیب از جدیدترین ترکیب های روز دنیاست.

۳.کابینت مشکی – سفید


از نظر طراحان دکوراما، ترکیب رنگی کابینت سفید با مشکی، جادوی زیبایی با دو رنگ متضاد است، که فضای جادویی و ایدئالی را برای شما می سازد. این ترکیب رنگ بسیار شیک و کلاسیک است اما به خاطر داشته باشید که در این ترکیب رنگ نورپردازی اهمیت بسیار بالایی دارد تا فضای آشپزخانه برای اهالی منزل خسته کننده و دلگیر نشود.

۴.کابینت سبز – سفید


ترکیب کابینت سفید با رنگ سبز حس نشاط و سرزندگی را در آشپزخانه به ارمغان می آورد. این ترکیب رنگ برای افرادی که گلدان، گل و گیاه در منزل نگهداری می کنند انتخاب مناسبی است؛ زیرا این ترکیب رنگی به راحتی با گل هل و گلدان ها ست می شود.
طراحان دکوراما پیشنهاد می دهند در کنار این ترکیب رنگی کابینت هایتان ازاکسسوری های چوبی و فلزی استفاده کنید

۵.کابینت آبی – سفید


ست کردن کابینت سفید رنگ با آبی، حس آرامش، انرژی، امنیت و پاکیزگی را به اهالی منزل القا می کند.
این ترکیب رنگ با بازتاب عالی نور، فضای آشپزخانه را بزرگ تر نشان می دهد. پیشنهاد طراحان دکوراما این است که برای استفاده این ترکیب رنگی درآشپزخانه های پرنور از آبی تیره استفاده کنید و در آشپزخانه های کوچک از آبی رنگ روشن استفاده کنید.

۶.کابینت قهوه ای – سفید


یکی از پر استفاده ترین رنگ ها برای ست کردن با کابینت سفید رنگ قهوه ای است. رنگ قهوه ایی جلوه ای شیک و کلاسیک به آشپزخانه شما می دهد و فضای شمارا مدرن تر و دلباز تر نشان می دهد علاوه بر این گرما و صمیمیت زیادی را هم القا می کند.

کابینت با رنگ سفید به تنهایی بسیار زیبا و خیره کننده است!


کابینت با رنگ سفید به تنهایی بسیار زیبا و خیره کننده است، اما در بلند مدت ممکن است برایتان خسته کننده و تکراری شود. برای برطرف کردن این مشکل طراحان دکوراما پیشنهاد می دهند که حتما در کنارش از یک رنگ تیر هم استفاده کنید که جذابیت کابینت های شما دوچندان شود. و همچنین از نظر طراحان چیره دست استفاده از دستگیره و یراق آلات با رنگ تضاد به جلوه بیشتر فضای شما کمک می کند.

خرید و مشاوره از دکوراما

مجموعه دکوراما با همراهی طراحان و کارشناسان با تجربه در زمینه طراحی و دیزاین آشپزخانه به شما درانتخاب رنگ و طرح مناسب کمک می کنند. دکوراما به عنوان بهترین تامیین کننده محصولات دکوراسیون تیمی حرفه ای برای پیاده سازی سریع دکوراما آماده خدمات رسانی به شما است. همین حالا برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش اقدام کنید.

مشاوره رایگان تلفنی