رنگ های پرطرفدار کابینت در ۱۴۰۳

رنگ های پرطرفدار کابینت در ۱۴۰۳

زمانی که قصد خرید کابینت دارید اولین چیز که توجه شما را جلب می کند رنگ آن است. به همین دلیل می خواهیم درباره رنگ های پرطرفدار کابینت در ۱۴۰۳ با هم صحبت کنیم. همچنین نکات مهم برای انتخاب بهترین و مناسب ترین رنگ کابینت را در اختیارتان قرار دهیم تا از این پس بر این اساس خرید کنید البته اگر در انتخاب خود دچار تردید شدید ما در دکوراما آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما عزیزان هستیم.

انتخاب اصولی رنگ کابینت چه اهمیتی دارد؟


کارشناسان طراحی داخلی معتقدند که در آشپزخانه رنگ کابینت از عناصر بسیار مهم است زیرا بر دید ما از آشپزخانه تاثیر می گذارد مثلا به نظرمان آشپزخانه را وسیع و یا کوچک نشان می دهد و یا آن که آن را زیبا و شیک و یا قدیمی نشان می دهد. به همین دلیل ما در دکوراما تلاش می کنیم متناسب با دکوراسیون و فضای منزل شما بهترین و مناسب ترین رنگ کابینت را برایتان انتخاب کنیم تا هماهنگی و هارمونی کامل را با سایر عناصر و اجزا داشته باشد.

 

انتخاب اصولی رنگ کابینت چه اهمیتی دارد؟

کارشناسان طراحی داخلی معتقدند که در آشپزخانه رنگ کابینت از عناصر بسیار مهم است زیرا بر دید ما از آشپزخانه تاثیر می گذارد مثلا به نظرمان آشپزخانه را وسیع و یا کوچک نشان می دهد و یا آن که آن را زیبا و شیک و یا قدیمی نشان می دهد. به همین دلیل ما در دکوراما تلاش می کنیم متناسب با دکوراسیون و فضای منزل شما بهترین و مناسب ترین رنگ کابینت را برایتان انتخاب کنیم تا هماهنگی و هارمونی کامل را با سایر عناصر و اجزا داشته باشد.

در انتخاب رنگ کابینت به نکات زیر دقت کنید.
همانطور که گفتیم انتخاب صحیح رنگ کابینت اهمیت بسیار زیادی داشته و تاثیر زیادی بر سبک دکوراسیون منزلتان دارد. به همین دلیل به نکاتی که در ادامه می ذکر می کنیم توجه بفرمایید.

• توجه به میزان نور آشپزخانه

یکی از مهم ترین نکات در زمان انتخاب رنگ کابینت، میزان نور آشپزخانه است که شاید کمتر کسی در زمان خرید به آن توجه داشته باشد. با توجه به کم نور و یا پر نور بودن آشپزخانه طبق نظر کارشناسان ما در دکوراما باید رنگ مناسبی برای کابینت خود انتخاب نمایید تا علاوه بر زیبایی، حس زندگی و درخشندگی را به فضا القا نماید.

• توجه به سبک دکوراسیون

نوع سبک دکوراسیون نیز در انتخاب رنگ کابینت موثر است. متناسب با سبک دکوراسیون کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک رنگ های خاصی هماهنگ هستند به عنوان مثال شما می توانید برای کابینت های به سبک کلاسیک رنگ آبی را انتخاب کنید. به همین دلیل کارشناسان ما در دکوراما در این زمینه راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند.

•توجه به ابعاد آشپزخانه

نکته مهم دیگری که در انتخاب رنگ کابینت باید مد نظر داشته باشید ابعاد آشپزخانه است. شاید در نگاه اول برایتان جالب باشد اما باید بدانید که رنگ تاثیر زیادی بر نگاه ما از فضا دارد یعنی رنگ می تواند یک فضا را در نظر ما کوچک و یا بزرگ نشان دهد. به همین دلیل توجه به ابعاد آشپزخانه در این جا اهمیت زیادی دارد. در صورتی که آشپزخانه شما کوچک است بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضا وسیع تر به نظر برسد و در صورتی که آشپزخانه بزرگی دارید در انتخاب رنگ کابینت دستتان باز تر می باشد.

• توجه به ترکیب و بافت کابینت

توجه به ترکیب و بافت کابینت نیز بسیار مهم است و متناسب با آن می توان از رنگ های براق یا مات استفاده کرد و زیبایی کابینت را چند برابر نمود.

ما در مجموعه دکوراما با در نظر گرفتن تمامی این موارد و نکات مهم بهترین و مناسب ترین رنگ کابینت را برای آشپزخانه شما در نظر می گیریم و سپس بر اساس سلیقه و نظرتان انتخاب نهایی را تایید می کنیم. به همین دلیل اگر نمی توانید تمامی این اصول را رعایت کنید نگران نباشید چون ما در کنارتان هستیم.

محبوب ترین رنگ های کابینت در سال ۱۴۰۳


همانطور که می دانید در هر سال تعدادی رنگ ترند و پرطرفدار می شود. در زمینه کابینت نیز این نکته وجود دارد که می تواند کار را برای انتخاب کابینت زیبا و شیک سخت کند. به همین دلیل می خواهیم رنگ های پرطرفدار کابینت در سال ۱۴۰۳ را به شما معرفی کنیم تا راحت تر بتوانید انتخاب کنید.

 

• رنگ کابینت سفید


یکی از رنگ های محبوب و پرطرفدار برای کابینت، رنگ سفید است. رنگ سفید حس زیبایی، تمیزی و سادگی را به نمایش می گذارد و به خاطر درخششی که دارد باعث می شود فضا وسیع تر به نظر برسد. به همین دلیل یکی از انتخاب های آشپزخانه های کوچک، می تواند رنگ کابینت سفید باشد. رنگ سفید با انواع رنگ ها ست و هماهنگ می شود و با اکثر دکوراسیون ها هارمونی دارد.

 


• رنگ کابینت کرم و بژ


از دیگر رنگ های محبوب، رنگ کرم و بژ می باشد که می تواند نمای آشپزخانه را زیبا و شیک و وسیع کند. انتخاب این رنگ ها می تواند برای بسیاری از افراد مناسب باشد زیرا قابلیت هماهنگ شدن با رنگ های دیگر را دارد و نمای با شکوهی به منزل می دهد.

• رنگ های متفاوت و جذاب


برخی از افراد دوست دارند رنگ هایی برخلاف انتخاب بیشتر افراد را در منزل خود داشته باشند رنگ هایی مانند آبی، قرمز، سبز و … انتخاب این نوع رنگ ها جسارت خاصی می خواهد و با سبک دکوراسیون مدرن بسیار هماهنگ است و طرفداران خاص خود را دارد. البته برای آشپزخانه های بزرگ با نور کافی مناسب می باشد.

• رنگ کابینت خاکستری


یکی دیگر از رنگ های خنثی و جذاب برای کابینت، رنگ خاکستری است. این رنگ به تازگی ترند شده و برای سبک دکوراسیون مدرن مناسب و هماهنگ است و باعث لوکس و شیک به نظر رسیدن آشپزخانه می شود. از آن جایی که رنگ خاکستری جزء رنگ های خنثی به حساب می آید قابلیت هماهنگ شدن با رنگ های زیادی را دارد.

• رنگ طبیعی مانند رنگ چوب

رنگ های طبیعی مانند رنگ چوب همیشه طرفداران خاص خود را دارند و هیچ وقت از مد نمی افتند زیرا همیشه افرادی هستند که به طبیعت علاقه زیادی داشته و بخواهند عناصری از آن را در منزل خود وارد کنند. انتخاب رنگ های طبیعی مانند رنگ چوب برای سبک دکوراسیون کلاسیک و نئوکلاسیک می تواند انتخابی با شکوه و زیبا باشد و جلوه بصری فوق العاده ای را در آشپزخانه شما ایجاد کند.

 کابینت دو رنگ

برخی از افراد دوست دارند متناسب با رنگ دکوراسیون خود، کابینت دو رنگ داشته باشند. این انتخاب نیز می تواند عالی و زیبا باشد البته اگر این دو رنگ متناسب با رنگ های سایر اجزا و عناصر موجود در دکوراسیون شما باشد زیباتر خواهد بود.

در دنیای رنگ ها، انتخاب یک کابینت با رنگ مناسب می تواند کار دشواری به نظر برسد. به همین دلیل برای آن که شما عزیزان دغدغه ای از این بابت نداشته باشید کارشناسان ما در دکوراما راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند و دقیقا طبق اصول موجود، سلیقه شما و سبک دکوراسیونی که دارید بهترین و مناسب ترین رنگ کابینت را به شما پیشنهاد می دهند. ما همیشه راهنما و پشتیبان شما در این رابطه هستیم. شما می توانید سوالات خود را با ما در میان بگذارید و با تماس با دکوراما راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مشاوره رایگان تلفنی