جدیدترین کابینت های حجمی ۲۰۲۴

جدیدترین کابینت های حجمی ۲۰۲۴

امروزه مدل های مختلفی از کابینت در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها طبق ویژگی هایی که دارند، از طرفداران خاصی برخوردار هستند. در این جا می خواهیم به جدیدترین کابینت های حجمی ۲۰۲۴ بپردازیم که آرزو و خواسته بسیاری از خانواده های امروزی می باشد. اگر می خواهید دلیل این موضوع را بدانید تا انتهای مطالب با دکوراما همراه باشید.

کابینت حجمی چیست؟

کابینت حجمی همانطور که از نامش می توان حدس زد یک نوع کابینت است که حجم زیادی برای نگه داری از وسایل مختلف دارد. در این مدل کابینت ها سعی می شود از نهایت فضای موجود در آشپزخانه استفاده شود و همچنین خود کابینت ها را با فضای ذخیره سازی بیشتر طراحی می کنند. این دو مسئله در کنار هم باعث می شود بتوانید وسایل بیشتری را در کابینت های حجمی جای دهید. به همین دلیل اگر آشپزخانه شما کوچک است می توانید با استفاده از این کابینت های جدید تعداد بیشتری از ظروف و وسایل آشپزخانه را مرتب و منظم کنید.

۲ ویژگی مهم جدیدترین کابینت های حجمی

کابینت های حجمی با توجه به خصوصیاتی که دارند از ۲ ویژگی مهم برخوردار هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

۱.ظاهر ساده

معمولا طراحی کابینت های حجمی ساده است و در آن ها اثری از طرح های پیچیده نمی باشد. به همین دلیل است که علاوه بر ذخیره سازی وسایل بیشتر، باعث کوچک به نظر رسیدن آشپزخانه شما نمی شود. در واقع این مدل کابینت شباهت زیادی به کابینت های مدرن دارد.

۲.طراحی هوشمند

همانطور که گفتیم کابینت های حجمی به گونه طراحی و تولید می شوند که بتوانند وسایل بیشتری را در خود جای دهند. یعنی در طراحی این مدل کابینت، طراح باید علاوه بر طراحی حجم بیشتری از کابینت، از فضایی که در اختیار دارد بیشتری استفاده را ببرد تا بتوان در همه قسمت ها حتی گوشه ها نیز شاهد کابینت باشیم. این طراحی هوشمندانه سبب شده است بسیاری از افرادی که آشپزخانه کوچکی دارند به سراغ کابینت حجمی بروند تا بتوانند تمامی وسایل خود را در آن ها جای دهند.

مهم ترین مزیت کابینت حجمی کدام است؟

کابینت حجمی با توجه به توضیحاتی که دادیم دارای مزیت های مختلفی هستند که ما می خواهیم در ادامه به چند مورد از مهم ترین آن ها بپردازیم.

۱.استفاده بهینه از فضا

یکی از مهم ترین مزیت های کابینت حجمی، استفاده بهینه از فضای آشپزخانه است. همانطور که گفتیم این مدل کابینت ها به صورتی طراحی می شوند که از نهایت فضای آشپزخانه بیشترین استفاده بشود تا بتوان وسایل و ظروف بیشتری را در آن ها جای داد. پس برای آشپزخانه های با متراژ پایین بسیار مناسب است.

۲.تنوع و کیفیت بالا

مزیت مهم دیگر این مدل کابینت های جدید، تنوع زیاد و کیفیت بالای مواد اولیه آن ها می باشد به گونه ای که برای هر سلیقه ای یک مدل وجود دارد و شما می توانید با خیال راحت، بهترین و با کیفیت ترین کابینت ها را دریافت نمایید.

۳.نظافت راحت

یکی از مشکلاتی که در رابطه با کابینت ها وجود دارد این است که برخی از آن ها به راحتی تمیز نمی شوند. اما کابینت های حجمی از متریالی ساخته می شوند که نظافت و تمیزکاری آن ها راحت شود و دردسر صاحب خانه کمتر بشود.

۴.داشتن آشپزخانه منظم

از آن جایی که کابینت های حجمی فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به سایر کابینت ها دارند، خود به خود باعث منظم شدن فضای آشپزخانه می شوند. شما می توانید به راحتی تمام وسایل خود را در آن ها بچینید و در مواقع نیاز، به راحتی آن ها را پیدا کنید.

۵.قیمت مناسب

همانطور که گفتیم کابینت های حجمی تنوع زیادی دارند در نتیجه شما می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید مناسب ترین گزینه را تهیه نمایید.

جدیدترین کابینت های حجمی ۲۰۲۴ کدام است؟

کابینت های حجمی در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند تا بتوانند به نیاز تمامی سلیقه ها به درستی پاسخ بدهند. در ادامه جدید ترین انواع کابینت های حجمی امسال را نام می بریم:

۱.کابینت حجمی کلاسیک

یکی از گران قیمت ترین کابینت های حجمی، مدل کلاسیک آن می باشد. طراحی این کابینت شلوغ است و از طرح های پیچیده در آن استفاده می شود در نتیجه ساخت آن مقدار بیشتری زمان می برد. جنس این مدل کابینت می تواند تمام چوب و یا ممبران باشد. معمولا کابینت حجمی کلاسیک برای آشپزخانه هایی که دکوراسیون کلاسیک دارند و فضای آن ها زیاد است مناسب می باشد.

۲.کابینت حجمی مدرن

کابینت حجمی مدرن طراحی ساده تری نسبت به مدل کلاسیک دارد در نتیجه برای بسیاری از افراد بسیار محبوب و زیبا محسوب می شود. معمولا در آشپزخانه هایی که کوچک هستند استفاده از این مدل کابینت مناسب تر می باشد زیرا فضا را بزرگتر نشان می دهد. دستگیره این کابینت ها به دو صورت مخفی و معمولی طراحی می شود و به صورت تک رنگ و یا دو رنگ نیز قابلیت اجرا دارد. در نتیجه شما می توانید به راحتی آن را با دکوراسیون خود هماهنگ نمایید.

۳.کابینت حجمی نئوکلاسیک

این مدل کابینت ترکیب دو مدل کلاسیک و مدرن می باشد تعداد افراد بیشتری می توانند از آن برای دکوراسیون منزل خود استفاده نمایند. در ساخت این مدل کابینت از متریال کابینت مدرن استفاده می شود ولی نقوش و زیبایی های مدل کلاسیک را نیز می توان در حجم کمتر در آن ها مشاهده کرد. طراحی این کابینت ها ساده و زیبا و ظریف است و پیچیدگی های زیاد کابینت حجمی کلاسیک در آن مشاهده نمی شود اما لوکس بودن و زیبایی آن را نیز به همراه دارد.

۴.کابینت حجمی های گلاس

کابینت حجمی های گلاس درخشندگی زیبایی دارد و فضای آشپزخانه شما را درخشان و بزرگتر از حالت عادی نشان می دهد. این کابینت با داشتن این ویژگی و همچنین قیمت مناسبی که دارد، محبوبیت خاصی در بین افراد پیدا کرده است.

در این مقاله درباره کابینت حجمی صحبت کردیم و از ویژگی ها و مزایای مهم آن صحبت کردیم. همچنین شما را با جدیدترین کابینت های حجمی ۲۰۲۴ آشنا کردیم. اکنون شما می توانید طبق دکوراسیونی که دوست دارید و بودجه ای که در اختیار دارید، بهترین و مناسب ترین مدل کابینت حجمی خود را سفارش دهید. در صورتی که در این زمینه دچار شک و تردید هستید می توانید از مشاوران ما در دکوراما کمک گرفته و بعد از کسب راهنمایی های لازم، سفارش خود را ثبت نمایید.

 

 

مشاوره رایگان تلفنی